تعویض پنجره قدیمی

مزایای تعویض پنجره های قدیمی

قابل بازیافت

اگر به دنبال پنجره ای زیبا و قابل بازیافت هستید، یو پی وی سی قابل بازیافت هستند و به محیط زیست آسیب نمیرسانند.

امنیت بیشتر

با استفاده از پنجره Upvc جدید و استاندارد امنیت خانه خود را بیشتر کنید و جلوی ورود غیر مجاز به منزل خود را بگیرید.

عایق صوتی بیشتر

یکی از دلایل تعویض پنجره های قدیمی را میتوان به دلیل افزایش عایق صدا نام برد و به خوبی این مشکل را با استفاده از پنجره استاندارد برطرف خواهد شد.

نگهداری و نظافت آسان تر

با این نوع پنجره ها نظافت منزل شما آسان تر خواهد بود و نگهداری و طول عمر پنجره ها دوجداره بسیار با دوام تر می باشد.

امنیت بیشتر

با استفاده از پنجره Upvc جدید و استاندارد امنیت خانه خود را بیشتر کنید و جلوی ورود غیر مجاز به منزل خود را بگیرید.

عایق صوتی بیشتر

یکی از دلایل تعویض پنجره های قدیمی را میتوان به دلیل افزایش عایق صدا نام برد و به خوبی این مشکل را با استفاده از پنجره استاندارد برطرف خواهد شد.

دلایل تعویض پنجره های قدیمی

اگر به دنبال تعویض پنجره های قدیمی خود هستید، درساوین می‌تواند به شما کمک کند. ما می‌توانیم مشاوره و راهنمایی درزمینه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره جدید را به شما ارائه دهیم. گروه صنعتی درساوین همچنین در سراسر کشور دارای نمایندگانی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در اسرع وقت پنجره های قدیمی خود را با پنجره های جدید تعویض نمایید.

مزایای تعویض پنجره های قدیمی

دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است تصمیم به تعویض پنجره قدیمی خود بگیرید. برای بسیاری از مالکان منزل، این مسئله در عدم عایق گرما و سرما بودن پنجره های قدیمی، بهبود امنیت و زیبایی منزل و پنجره ها میباشد. پنجره های قدیمی خود را به پنجره های دوجداره Upvc جدید به‌ روز کنید تا متوجه مزایای آن بشوید. به‌زودی خانه‌ای گرم‌تر با قبض‌های انرژی کمتر خواهید داشت.

پنجره دوجداره جدید شامل طرح و مدل های مختلفی هستند که شما با توجه به منزل خود می توانید با دقت بهترین و متناسب‌ترین طرح و مدل را انتخاب کنید، زیرا تأثیر مستقیم در ارزش قیمت منزل شما دارد.

مزایای تعویض پنجره های قدیمی

با بررسی عملکرد وضعیت پنجره های قدیمی خود و مزایایی که دوجداره کردن پنجره های قدیمی دارا می باشند، میتوانید تصمیم به این امر مهم را بگیرید و تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره را در برنامه خود قرار دهید. با این عمل علاوه بر زیبایی پنجره جدید و نو یکسری موارد و مشکلاتی از شما برطرف خواهد شد که باعث شده قیمت تعویض پنجره دوجداره را بپردازید تا بتوانید از این مزایا بهره ببرید. حال به مواردی خواهیم پرداخت که اگر تحت این شرایط هستید بهتر است که تعویض پنجره های قدیمی خود با Upvc را در برنامه خود قرار دهید.

  • شیشه تک جداره: اگر پنجره های شما شیشه تک جداره دارند وقت آن رسیده برای حفظ دمای منزل و صرفه جویی در هزینه خود، تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره را انجام دهید.
  • آلودگی صوتی: اگر که صداهای بیرونی از ساختمان شما قابل شنیدن است و آسایش شمارو مختل میکند این بدان معناست که وقت آن رسیده که هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی را بر عهده بگیرید.
  • مشکل در باز و بسته شدن: اگر پنجره های قدیمی شما به سختی باز می شوند و صداهای اذیت کننده ای دارند، بهتر است که تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره را انجام دهید.
  • قاب های پوسیده و آسیب دیده: اگر عمر پنجره شما تمام شده است، مثال پنجره های آهنی با زنگ زدگی، پنجره های چوبی با خوردگی و فکر میکنید قاب پنجره آسیب جدی دیده است بازهم قیمت تعویض پنجره دوجداره را جویا شوید و این عمل را انجام دهید.
  • صرفه جویی در انرژی و هزینه ها: با تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره Upvc یا آلومینیوم جدید در مصرف انرژی و قبوض خود صرفه جویی کنید و بر ارزش ملک خود با پنجره های جدید بیفزایید.

تعویض بدون تخریب

با تعویض پنجره های قدیمی بسیار از مشکلات و معایب پنجره قدیمی خود را بپوشانید و اصلاح کنید. با استفاده از پنجره های جدید بیش از 40 درصد می توان در راندمان مصرف انرژی و قبوض شما صرفه جویی شود. به طور کلی پنجره های آهنی و قدیمی نیاز به تخریب نداشته و پروفیل بازسازی به آسانی روی فرم پنجره آهنی و یا آلومینیومی قدیمی سوار می شود. همچنین به صورت کامل عایق شده و در زمان بسیاری کوتاهی عملیات نصب انجام میگیرید. همچنین این فرم ها با لبه های خود باعث عایق شدن و زیبایی پنجره Upvc شده که باعث عدم دیده شدن پنجره قبلی خواهد شد.

تعویض با پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی

به لطف ظاهر مدرن، باریک و جذاب پنجره های آلومینیومی این نوع محصول برای  خانه های شما بسیار مناسب و ایده آل می باشند.  قوی، براق و فوق العاده ویژگی هایی هستند که پنجره آلومینیومی را به جنس محبوب برای جایگزینی پنجره های قدیمی تبدیل کرده است. قاب های پروفیل باریک و سبک، افزایش نور طبیعی منزل شما، افزایش زیبایی نمای ساختمانی شما دلایل تعویض با پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک  می باشد.

تعویض با پنجره UPVC

پنجره UPVC

پنجره Upvc بسیار محبوب است و مناسب برای تعویض پنجره بدون تخریب می باشد که در سالهای اخیر پیشرفت های بسیار زیادی داشته و جای خود را خانه ها باز کرده اند. پنجره های یو پی وی سی در طیف گسترده ای در رنگ ها و جلوه های مختلف موجود است. یو پی وی سی مقرون به صرفه ترین انتخاب می باشد. پنجره های دوجداره upvc دارای دو شیشه هستند که بین آنها گاز آرگون تزریق شده و عایق می شود و داخل پنجره نصب خواهد شد. پنجره های یو پی وی سی با شیشه دوجداره عایق مناسبی بوده و از انتقال حرارت جلوگیری می کند.

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد

جهت تماس کارشناسان فروش

مشاوره رایگان

پس از ثبت شماره خود نهایتا تا 24 ساعت آینده کاری با شما تماس میگیرم

Call Now Button