چرا پنجره Upvc؟

چرا پنجره Upvc

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چرا پنجره Upvc ؟

پنجره دوجداره یو پی وی سی انتخابی مناسب بوده ، زیرا این پنجره های قابل اطمینان ، با دوام ، با کیفیت و نمایی بسیار زیبا و جذاب به خانه شما میدهد.در پنجره Upvc ایمنی و سد حرارتی خوبی بین خارج منزل و داخل ایجاد خواهد شد.شما میتوانید به ضد آب بودن و راندمان مصرف انرژی خود در این پنجره اطمینان داشته باشید.دوجداره بودن شیشه های آن کمک بسیار زیادی به صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد کرد و در هزینه های سالانه شما صرفه جویی خواهد شد.

عایق صدا

یک خواب در سکوت مطلق بدور از سروصدای خیابان ، بوق و مواردی که باعث می شود استراحت شما مختل شود را میتوان با استفاده از برند برتر درب و پنجره دوجداره میتوانید حل کرد.پنجره دوجداره عایق بسیار مناسبی بوده که از ورود آلودگی صوتی به داخل منزل جلوگیری میکند.همچنین با تعویض پنجره های قدیمی میتوانید بسیار از مشکلات خود را حل کنید.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”3565″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]

فناوری و تکنولوژی

درب و پنجره Upvc مطابق با سلیقه ، سبک و منطقه شما ساخته خواهد شد.در گروه صنعتی درساوین از جدیدترین فناوری ها استفاده شده تا بتوان پنجره ای با کیفیت و با قیمت پنجره Upvc مناسب خدمت شما ارائه دهیم.همچنین میتوانید از توری پلیسه پنجره جهت جلوگیری از ورود حشرات نیز استفاده کنید.

پروفیل رنگی

به طور کلی رنگ پنجره Upvc سفید است اما در گروه صنعتی درساوین میتوانید با توجه با نیاز و سلیقه شما و اندکی اختلاف قیمت پنجره ای با رنگی که میخواهید داشته باشید.

سازگاری با محیط زیست

اگر به دنبال پنجره ای زیبا و مناسب محیط زیست هستید ، این پنجره ها بهترین انتخاب هستند.یو پی وی سی کامل با محیط زیست سازگاری داشته و قابلیت بازیافت را داراست.

در صورت تمایل جهت مشاهده نمایندگی وین تک در قم کلیک کنید.

امنیت بالا

پنجره های یو پی وی سی امروزه به محبوبیت بسیار بالایی نزد مردم رسیده است.قاب های پنجره Upvc قوی و محکم بوده و امنیت خانه شما را بسیار بالا می برد.به دلیل استفاده گالوانیزه داخل این پنجره ها باعث می شود استفامت آنها بیشتر شده و دچار دفرمگی و کج شدگی نخواهد شد.

قیمت مناسب

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره شامل موارد : پروفیل ، یراق ، شیشه ، مونتاژ و نصب می باشد. یو پی وی سی نسبت به مزایایی که دارد قیمت مناسبی داشته و کاملا منطقی می باشد.و از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”2826″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

نتیجه گیری

درب و پنجره Upvc راه حل بسیاری از مشکلات است.اقتصادی ترین نوع پنجره که ظاهر منزل شما را زیبا کرده ، به صرفه جویی انرژی در منزل شما کمک کرده ، عایق صدا بوده و آرامش را برای شما به ارمغان خواهد اورد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد

جهت تماس کارشناسان فروش

مشاوره رایگان

پس از ثبت شماره خود نهایتا تا 24 ساعت آینده کاری با شما تماس میگیرم

Call Now Button