صرفه جویی در هزینه با Upvc

صرفه-جویی-در-هزینه-با-Upvc

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مقدمه

یو پی وی سی یکی از مشتقات پلی وینیل کلرید بدون پلاستیک است که از اوایل دهه 90 میلادی به صورت گسترده در درب و پنجره ها استفاده شده است.در این مقاله قصد داریم به پنج مزیت Upvc در صرفه جویی هزینه های شما بپردازیم.یو پی وی سی یک انتخاب عالی برای ساختمان های جدید و تعویض پنجره قدیمی می باشد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

دوام

Upvc یک پلیمر بسیار قوی می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.پنجره های ساخته شده با یو پی وی سی حداقل چند دهه طول می کشد تا مشکل بخورند.یو پی وی سی زنگ نمیزند و همچنین در برابر موریانه مصون است که این ویژگی ها باعث شده Upvc را به بهترین پنجره دوجداره تبدیل کند.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4408″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_border”][vc_column_text]

انرژی کارآمد

Upvc ماده ای با درصد عایق بسیار بالا می باشد که انتقال حرارت را در ساختمان به حداقل می رساند.این خاصیت مهم به شما امکان میدهد تا خانه خود را در طول تابستان خنک نگه دارید و در زمستان با مصرف انرژی کمتری گرم نگه دارید.به این ترتیب به شما کمک میکند تا مبلغی که در قبض ماهیانه انرژی خود پرداخت میکنید صرفه جویی کنید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

تعمیر و نگهداری

نگهداری از درب و پنجره های Upvc بسیار آسان می باشد. بر خلاف متریال های سنتی پنجره Upvc استاندارد حتی بعد از چند سال استفاده ظاهر خود را از دست نخواهند داد . به سادگی با مواد شوینده و آب می توانید آنها را تمیز کنید.این پنجره ها به صورت ماهیانه نیازی به روغن کاری کردن یا تمیز کردن نخواهند داشت.همچنین این ماده بر خلاف آهن نیز در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم می باشند.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4413″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

ارزان

Upvc نسبت به مزایای بسیار بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار هستند.پنجره Upvc نسبت به پنجره آلومینیوم ترمال بریک ارزان تر میباشد.گروه صنعتی درساوین 4 پروفیل مطرح ایران را در سبد کالایی خود گنجانده که ویستابست ، وین تک ، هافمن و ایده آل می باشد

 [/vc_column_text][vc_column_text]

ایمن

پنجره های Upvc نسبت به پنجره های آهنی از امنیت بالاتری برخوردار هستند.همچنین این پنجره ها با گالوانیزه و آهنی که در مغز خود دارند به تقویت مقاومت سازه شما کمک خواهند کرد.همچنین با یک قفل محکم و استاندارد و استفاده از یراق آلات مناسب امنیت بیشتری هم خواهد داشت که ایمنی آن هم به نوعی در صرفه جویی هزینه ها شما کمک خواهد کرد.

نتیجه گیری

Upvc یک متریال ساختمانی عالی است که دارای مزایای فراوانی می باشد و در صرفه جویی هزینه های شما بسیار کمک خواهد کرد.نکاتی که در بالا عنوان شد به شما کمک میکند تا یک مقایسه کلی بین متریال های ساختمانی انجام داده و بهترین تصمیم را بگیرید.اگر تصمیم خود را گرفتید گروه صنعتی درساوین میتواند به شما در این زمینه کمک کند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

جهت تماس کارشناسان فروش

مشاوره رایگان

پس از ثبت شماره خود نهایتا تا 24 ساعت آینده کاری با شما تماس میگیرم